تازہ ترین

مشترکہ ایٹمی معاہدے سے خروج امریکہ کی بہت بڑی غلطی ہوگی

کیٹیگری دنیا
Tuesday, 10 October 2017


مشترکہ ایٹمی مذاکراتی ٹیم میں امریکہ کی سابق اعلی سفارتی اہلکار ونڈی شرمن نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو مشترکہ ایٹمی معاہدے سے خارج ہونے پر خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی صدر آگ سے کھیل رہے ہیں مشترکہ ایٹمی معاہدے سے خارج ہونا امریکہ کی تاریخی اور بہت بڑی غلطی ہوگی۔

ونڈی شرمن نے کہا کہ ایٹمی ایجنسی نے اپنی متعدد رپورٹوں میں تائید کی ہے کہ ایران مشترکہ ایٹمی معاہدے پر عمل پیرا ہے اور اس صورت میں امریکہ کا مشترکہ ایٹمی معاہدے سے نکلنا اچھی بات نہیں ہے اور عالمی سطح پر اس کے منفی اثرات مرتب ہوں گے۔

ونڈی شرمن نے کہا کہ امریکی صدر کی سکیورٹی ٹیم بھی اس بات پر متفق ہے کہ ایران مشترکہ ایٹمی معاہدے پر عمل پیرا ہے ۔

ونڈی شرمن نے کہا کہ امریکی صدر کو آگ سے کھیلنے کے بجائے مشترکہ ایٹمی معاہدے پر عمل کرکے علاقائي سطح پر ایران کی طاقت کو کم کرنے کی کوشش کرنی چاہیے اگرامریکہ ایٹمی معاہدے سے خارج ہوگیا تو اس صورت ميں ممکن ہے کہ ایران بھی اس معاہدے سے خارج ہوجائے ۔ ا گر ایران ایٹمی ہتھیاروں سےمسلح ہوگيا تو اس کے خطرات کہیں زيادہ ہوں گے۔اس نے کہا کہ مشترکہ ایٹمی معاہدہ چند فریقی معاہدہ ہے اور اس سے امریکہ کا نکلنا امریکہ کے لئے شرمندگی کا باعث بنےگا۔

پڑھا گیا 323 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

تشیع پاکستان اور استعماری فتنے

تشیع پاکستان اور استعماری فتنے

انیسویں اور بیسوی صدی عیسوی میں برطانوی استعمار نے اپنے مقبوضہ علاقوں میں بہت سارے فتنوں کی بنیاد رکھی۔ بوڑھے استعمار نے کہیں پر سرحدوں کا مسئلہ کھڑا ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org