تازہ ترین

یمن پر سعودی جارحیت متعدد معصوم شہری شہید ،انسانی حقوق خاموش

کیٹیگری یمن
Wednesday, 06 December 2017


سعودی عرب کے جنگی طیاروں نے یمن کے شمالی صوبے صعدہ میں عام شہریوں کی ایک گاڑی کو نشانہ بنایا ہے جس میں آٹھ عام شہری شہید اور دس دیگر زخمی ہوگئے۔

یمن پر سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں کے حملوں میں اب تک دسیوں ہزار یمنی شہری شہید اور زخمی ہوچکے ہیں۔
اس درمیان سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں کی جارحیت کے جواب میں یمنی فوج نے صوبہ حجہ کے صحرائے میدی میں سعودی فوجی اتحادیوں کے ٹھکانوں پر زلزال ایک میزائلوں سے حملہ کیا ہے۔العالم نےمیدی میں ایک فوجی ذریعے کے حوالے سے خبردی ہے کہ سعودی فوجی اتحادیوں کے ٹھکانوں پر زلزال ایک میزائلوں کے حملوں کے ساتھ ہی یمنی فوج اور عوامی رضاکار فورس نے توپخانوں سے بھی شدید حملے کئے ہیں جن میں دسیوں سعودی اتحادی فوجی ہلاک اور زخمی ہوگئےہیں جبکہ سعودی عرب اور اس کے اتحادی افواج کی متعدد بکتربندگاڑیاں بھی تباہ ہوگئیں۔
میڈیا ذرائع نے بھی خبردی ہے کہ سعودی عرب نے سرحدی علاقے میں ہونے والی لڑائیوں کے دوران اپنے پانچ فوجیوں کی ہلاکت کا اعتراف کیا ہے۔
دریں اثنا یمن کے مقامی ذرائع نے کہا ہے کہ سابق صدر عبداللہ صالح کے صدارتی گارڈ کے سربراہ اور عبداللہ صالح کے سب سے قریبی فوجی کمانڈر میجرل جنرل مہدی مقولہ کو صنعا کے مضافاتی علاقے ریمہ حمید میں ہلاک کردیا گیا ہے۔
دوسری جانب یہ بھی خبر ہے کہ عبداللہ صالح کے ایک اور قریبی فوجی کمانڈر میجرجنرل عبداللہ صعبان نے عوامی تحریک انصاراللہ کے سامنے ہتھیار ڈال دئے ہیں۔ اس درمیان عبداللہ صالح کے مسلح گروہ کے کمانڈر اور ان کے بھتیجے طارق محمد عبداللہ صالح کو بھی جنھیں عبداللہ صالح کے بعد ان کا جانشین تصور کیا جارہاتھا منگل کو انصاراللہ کے ساتھ لڑائی کے دوران ہلاک کردیا گیا ہے۔

 

پڑھا گیا 167 دفعہ Last modified on Wednesday, 06 December 2017

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

وطن کی خاطر جان دینے والے شہداء کو یاد رکھیں !!

وطن کی خاطر جان دینے والے شہداء کو یاد رکھیں !!

شیعت نیوز: پاکستان کے دارالحکومت اسلام آباد میں ایک سڑک کو اپنی جان پر کھیل کی کئی زندگیاں بچانے والے طالب علم اعتزاز حسن کے نام منسوب کیا گیا ہے۔15 ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org