ہمیں وحدت قائم کرنے کیلئے ایک دوسروں کی سمت قدم بڑھانا چاہئیے مفتی اعظم تنزانیہ

کیٹیگری دنیا
Wednesday, 06 December 2017


مفتی دار السلام شیخ موسی سالم الہادی نے ۳۱ ویں وحدت کانفرنس میں اس کانفرنس میں شرکت کرن والوں کو تنزانیہ کے مفتی اعظم کا سلام پہنچاتے ہوئے کانفرنس میں اپنی گفتگو کے دوران کہا: خداوند متعال کے فرمان کے مطابق قرآن میں تین طرح کی وحدت موجود ہے کہ پہلی انسانوں کے درمیان وحدت ہے اور وحدت خدا کی طرف سے انسانوں کے لئے امانت ہے اور ہمیں اس پر ایمان رکھنا چاہیے کیونکہ وحدت سب کو ایک ساتھ جمع کرکے رکھے گی۔

انھوں نے مزید کہا: دوسری وحدت، اسلامی امتوں کے درمیان وحدت ہے کہ خدا نے قرآن میں اس بارے میں فرمایا اسلامی امتوں کے درمیان وحدت بہت اہم ہے اور مسلمان ہونے کے ناطے ہمارے درمیان جتنا بھی اختلاف ہو ہمیں وحدت قائم کرنے کیلئے ایک دوسروں کی سمت قدم بڑھانا چاہئیے، کیونکہ مسلمانوں کے درمیان اختلاف سے اسلام دشمن خوش ہوتے ہیں۔

دار السلام کے مفتی نے کہا کہ امام خمینی کا فرمان یعنی کلمہ وحدت اسلامی وحدت کی طرف اشارہ کرتا ہے نہ شیعہ اور سنی کے درمیان۔ انہوں نے مزید کہا کہ شیعوں اور اہل سنت کے درمیان کوئی فرق نہیں اُن کے درمیان صرف عقلی اور شرعی فرق پایا جاتا ہے کہ جن کو چھیڑنا شر پھیلانے کا سبب بن سکتا ہے۔

پڑھا گیا 297 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینی عوام کا واپسی مارچ جاری رکھنے کا اعلان

فلسطینی عوام کا واپسی مارچ جاری رکھنے کا اعلان

فلسطین انفارمیشن سینٹر کے مطابق وزارت صحت کی جاری کردہ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اسرائیلی فوج کی وحشیانہ جارحیت میں شہید ہونے والوں میں تیرہ بچے بھی ش...

مقالہ جات

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل در حقیقت مسئلہ فلسطین کے حل کے لئے ایک نیا نقطہ نظرہے جسے امریکی صدر ٹرمپ نے پیش کیا ہے اور اس نقطہ نظر کو امریکی اتحادی عرب ممال...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org