قدس کی آزادی کی راہ میں عربستان سب سے بڑی رکاوٹ ہے،شیخ نبیل کاوک

کیٹیگری لبنان
Friday, 05 January 2018


بیروت (مانیٹرنگ ڈیسک) لبنان کی اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ کی ایگزیکٹو کونسل کے سینئر رکن نے کہا ہے کہ مقبوضہ القدس اوردیگر مقبوضہ فلسطینی علاقوں کی آزادی کی راہ میں عربستان سب سے بڑی رکاوٹ ہے۔

’’شیخ نبیل کاوک ‘‘نے ایک بیان میں کہاکہ مقبوضہ القدس اوردیگر مقبوضہ فلسطینی علاقوں کی آزادی کی راہ میں عربستان سب سے بڑی رکاوٹ ہے۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کی پالیسیاں فلسطینی عوام کی حمایت میں عرب اقوام کو متحد کرنے کی کوششوں میں اہم رکاوٹ ہے۔انہوں نے کہاکہ اُمت مسلمہ کیلئے سب سے بڑی دردناک چیز آل سعود رژیم کا صیہونی حکومت کےساتھ صلاح ہے۔

انہوں نے یمن پر آل سعود کی مسلط کردہ جنگ کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ سعودی عرب اوراسکے علاقائی ومغربی اتحادیوں کی وجہ سے ڈیڑھ کروڑ یمنی عوام کہ جن میں لاکھوں بچے اورخواتین شامل ہیں کو بھوک اورقحط کا سامنا ہے۔

انہوں نے کہاکہ سعودی عرب کی جارحیت کی وجہ سے ایک لاکھ یمنی ہیضے کا شکار ہیں جبکہ ہزاروں یمنی بچے سعودی بمباری کے نتیجے میں شہید ہوئے ہیں۔

انہوں نےسوال کیاکہ کیا اسلام ہمیں مسلمانوں کے سب سے بڑے دشمن ٹرمپ اوراسرائیل کےساتھ دوستانہ تعلقات قائم کرنےاورمظلوم یمنی عوام کا خون ناحق بہانے کی اجازت دیتا ہے۔

انہوں نے کہاکہ لبنانی تحریک مقاومت حزب اللہ فلسطینی قوم اورفلسطینی مقاومتی گروہوں کی ہمہ گیر حمایت جاری رکھےگا ۔انہوں نے مزیدکہاکہ عراق ،شام اورقلامون میں فتوحات سے اسرائیل کے خلاف مقاومت مزید مضبوط ہوئی ہے۔

پڑھا گیا 162 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

ٹرمپ کی ناکام امریکی صدارت کی پہلی سالگرہ

ٹرمپ کی ناکام امریکی صدارت کی پہلی سالگرہ

ڈونالڈ ٹرمپ نے 20 جنوری 2017ء کو ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے صدر کی حیثیت سے حکمرانی کا آغاز کیا تھا۔ سال 2018ء میں ان کی صدارت کی پہلی سالگرہ کے موقع ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org